Isijungineja ventiliatoriai (36)
Paieška forume
Pranešimai | Atsakymai | Autorius | |
---|---|---|---|
A6 c5 2.5 tdiTemperatura nieko nerodo
nesisuka ventiliatoriai pastoviai? gali but termostatas
|
3 |
13-10-22 |
|
Variklis
Lygtais pas tave du ventiliatoriai , ar klystu ?
|
16 |
15-10-01 |
|
Mercedes S 500 2011 metu
sveiki kai lyja isijungineja stiprintuvas kai lietaus nera atsigauna.stiprintuva buvo isvale meistrai bet beda liko.kas dar gali buti?
|
1 |
21-03-30 |
|
Kas cia per daiktas? Opel Vectra B
Nu jo, jeigu esi mates kad ventiliatoriai susprogtu..
|
6 |
12-03-10 |
|
kodel ijungus degima sukasi ausinimo ventiliatorius?
sveiki dar karta.gal kas susidurete su tokia problema, kad ijungus kontakta isijungia abu ventiliatoriai?vw touareg.
|
16 |
09-12-23 |
|
Toureg'o + ir -
sveiki.gal kas padesite siuo klausimu.kodel ijungus kontakta isijungia abu ventiliatoriai?
|
36 |
12-04-11 |
|
Sunkiai kuriasi mašina
sweiki gal galit padet (agis) taskines dujos isijungineja sawaime gal kas susiduret su tokia problema arbe turit parduot masina audi 2, 6 c4
|
34 |
13-12-16 |
|
Kaista variklis
Mieste aisku, kad kais nes kamsciai, sankryzos ir visa kita, seip jei ventiliatoriai jungesi laiku, antyfrizo uztenka, termostatas veikia normaliai nieko baisaus.
|
5 |
12-06-13 |
|
Temperatura virs 110C
Pakeitus temp davikli, temperatura rodo virs 110 ir taip pasidaro po 10 minuciu , antifrizas neverda, ventiliatoriai neisijungia, kodel taip blogai rodo dacikas, kur beda?
|
2 |
10-12-15 |
|
Mazda 6 2.0l dyzelinas
Maža man nepatinka ir netinka, kadangi esu gan aukšto ūgio Markės nusistatymo irgi neturiu, tiesiog noriu, kad vidus nebūtų tuščias, kaip passato B5, keli ventiliatoriai ir avarinio mygtukas
|
15 |
13-07-03 |
|
Rover 2l sdi
O nesisuka ventiliatoriai uzvedus patoviai? Ar cirkuliacija neuzkista, dazniausiai salono peciukas.. Siaip dyzeliniai motorai ilgai syla visi, dujiniai atvirksciai -iskart, aisq kiekvienas atvejis unikalus..
|
4 |
11-10-21 |
|
Variklio keitimas iš benzo į dyzelį
ventiliatoriai blet jus tai ir durniui aisku kad kuo didesne variklio kubatura, tuo didesnis turi butu radiatiorius. nes jis turi daugiau karsto vandens atvesinti. o ventiliatorius tai yra butinas dalykas, juk masinai karsta diena stovint karstyje daznai ventiliatoriai sukasi nesustodami tik pas dyzelius siektiek kitaip yra, nes jei tvarkinga dyzelio ausinimo sistema tai jam ventiliatorius dazniausias reikalingas tik del atsargumo
|
61 |
10-01-13 |
|
Padekit išsprest Problema Citron evasion 2,0 HDI
o jai uzkuri ir numauni fiske nuo temp daviklio isijunge ventiliatoriai neitema saltam varikliu uzdedi išsijunge bet kaip nujami fiske vistiek sokineja temp dacikas va sito tai nesuprantu
|
33 |
13-10-25 |
|
Neįsijungia ventiliatorius, kaista variklis.
Sveiki, Golf3 1, 9 55kw GTD kaista variklis, nes neįsijungia aušinimo ventiliatoriai. Saugikliai visi sveiki, laidai visi tvarkoj, užkaitus virš 90 neįsijungia ir kaista toliau. Kame problema gali būt? :] Ačiū iš anksto.
|
4 |
13-12-07 |
|
Ausinimo ventiliatorius neveikia
Omega b fl 2000 2.0 l dti 74kw Nedyrba ausinimo ventiliatoriai . Patys varikliukai veikia . Gal kam teko susidurti? Ieskau paprasto ir greito būdo sutvarkyti. Ačiū už pagalbą iš anksto .
|
1 |
19-07-21 |
|
kokia nuomone apie BMW 520/525 bendzina dujos, kas dazniausei gesta ant ju? beje cia ziuriu ~91m
Ilgai, jei termohidromova gerai veikia, siaip ji nera pigi tai ir keisti ne visi skuba, kazkada 500-600lt kainavo, tai iki variklio perkaitinimo-vienas zingsnisAr pas bmw elektriniai ventiliatoriai?
|
105 |
maumas
10-01-24 |
|
beda su ventiliatoriumi.
sveiki reikia pagalbos volkswagen passat b6 2007m 1.9 77kw. uzsyla iki 90 isijungia ventiliatorius kompas automatiskai didesnes samaudas rodo gali buti del kondiskes kad nera freono ar kazkas panasaus , nes realiai stovi tik vienas ventiliatorius. tiesa nukritus temperaturai iki 70 vistiek sukasi na neistisai bet protarpiais isijungineja.
|
1 |
17-11-29 |
|
Neišsijungia ventiliatorius
Sveiki visi, gal esat kas susidūrę su tokia problema, jog neišsijungtų ventiliatoriai net ir užgesinus variklį ir ištraukus raktelį? Skaičiau, jog gali būti kelios priežastys, tokios kaip termostato gedimas (skydelis rodo, jog temperatūra pakyla iki 80 laipsnių ant laisvų apsukų, stovint vietoj, tai kaip ir okay atrodo), ventiliatoriaus rėlių gedimas, arba temperatūros daviklio (kuris yra kažkur prie radiatoriaus ar ventiliatoriaus???) gedimas. Kuris variantas labiausiai tikėtinas? Iš pažiūros atrodo, jog abu ventiliatoriai dirba pilnu pajėgumu ir sustoja tik atjungus klemą. Opel vectra b 98m 2.0d 74kw
|
8 |
19-12-04 |
|
ventiliatoriai
variklio ventiliatoriai nesisuka pastoviai tik kai uzkaista, taip budavo lb senuose auto kur ventiliatorius stovedavo nuo dirzelio ar nuo skyvo eidavo, db kai jau kaista tada isijungia, o AC veikia kai ji ijungi, nes ausinamas kondiskes radiatorius pastoviai bus kai ijungtas kitaip neisgausi gi saldymo efekto
|
5 |
16-10-17 |
|
vandens pompa
Sveiki, yra toks dalykas, kad biski pabuvus kamsciuose, ir siaip atejus siltesnems dienos pradejo kaisti variklis, ypac tai pasijaucia stovint vietoje, ar tai gali buti kalta vandens pompa kad neduoda tinkamo cirkuliavimo sistemoje? pompos guolis jokio garso neskleidzia, antras ratas veikia, ventiliatoriai taip pat, bet buna pakyla temp ir virs 100 laipsniu
|
20 |
13-04-27 |
|
Perk Auto
chipuotas.. purkstukai tikrinti pries savaite visi idealiai dirba.. kondicionierius veikia ventiliatoriai veikia.. guoliai itempejai termostatai vandens pompa pakeisti i orginalus... filtrai tepalai pries ziema keista.. dabar gal nuvaziaves as ~7-8t km .. Vietoj orginalaus boso. idejau tikra bosa.. vietos neikiek neuzima bagazinej rekaro veliuras.. sildomas.. juodos lubos beje universalas . gale spiruokles ne pagalves.. : r17 ratai.. viskas veikia
|
17 |
14-06-30 |
|
neveikia visa peciuko valdyvo sistema....
Sveiki. turiu safrane ir dar pries tai bent tris kur cia chebra sako kad ventiliatoriai, buvo ta beda o ji lengvai sutvarkoma. Pas man per du tokius atvejus vis ta pati priezastis, kaip ir visu prancuzu, BLOGA MASE, isdega fishke kur jungiasi ventiliatorius, o jai tiksliai isilydo juodi laideliai MASE. pasikeisk fishke (6lt) ir viskas veiks be priekaistu.
|
7 |
13-09-16 |
|
BMW 530td135kw ar 525td120kw e39
palyginus u kuo , ysestum pas mane y 406 , matytum ant kiek greit ysyla , turejau vectra b , ta ir labai greit ysildavo , turejau bmw e36 tds , ta ilgiau sildavo tikrai , , , na bet cia nuo auto priklauso , kokia ausinimo sistema , kada ventiliatoriai pradeda dirbt , termostatas kada atsidaro , tiesa keicia e36 termostata , su nauju greiciau ysildavo , senasis per greit kazkodel atsidarydavo , , , tad nereik liaupsint , jai to nera
|
50 |
13-01-23 |
|
ventiliatoriai
Sveiki, ar normalu, kad ventiliatoriai nesisuka yra du vienas AC kitas variklio ir nei vienas nesisuka, variklio kiek zinau turi suktis visada variklis niekas nekaista ant 90 peciuka visu pajegumu ant vietos sumazeja bet vaziuojant gauna apkrova ant 90 laikosi ir ne maziau ir nedaugiau, buna per prievarta isijungia AC pradeda uzti ventiliatorius, gal elektronika valdo kada paleisti ventiliatorius nors nemaciau, kad variklio suktusi.
|
5 |
16-10-17 |
|
Neveikia BMW 525D 2003 Kondicionieriaus Ventiliatorius
Sveiki, ka daryti nuvažiavau vakar pasipildyti freono nes galvojau, kad jo trūksta nuvažiavus man pasake negaliu papildyti nes neveikia kondicionieriaus ventiliatorius gryžes namo išsiėmiau fiške ventiliatoriaus ir pažiurėjau su indikatoriu viename kontakte užsidege lempute tai reiškias ateina srovė į fiške bet vintiliatorius nesisuka kaip ji patikrinti ar jis geras, bet jis neužstriges sukasi su ranka lengvai.Sake kad jie ten su greičiais kažkokiais tie ventiliatoriai.
|
15 |
15-08-15 |
|
dyzelinis variklis ziauriai kaista
Sveiki. Pastaruoju metu(po avarijos, keisti ventiliatoriai ir radiatoriai) Zafira labai kaista. Vaziuojant kelioneje iki 110kmh tai temperatura isilusio variklio laikosi apie 92 laipsnius. Paspaudus 120 ir daugiau ir nuvaziavus minimaliai 5km uzkaista iki 95 laipsniu. O apie 130-140kmh visai tyliu:karta pasieke 99. Tai vat klausimas ar gali but, kad uzluzes termostatas? O gal kas nors kitas itakoja tokia temperatura? Jei ka kalbu apie 2.0 DI 60kW...
|
11 |
12-05-30 |
|
Opel Vectra B variklio kaitimas
Sveiki, Turiu Opel Vectra B 1999m 2.0Dti. Atėjus vasarai susidūriau su variklio kaitimo problemomis. Važiuojant tiek mieste, tiek autostradoje (120-140km/h) variklis užšyla iki 98-99 laipsnių. Tuomet įjungus pečiuka temperatūra nukrenta. Termostatas pakeistas, vandens pompa pakeista, aušinimo skysčio norma, oro kamščio taip pat nėra. Gal galite pasiūlyti, kokia problema dar galėtų būti? Beje, pastebėjau, kad abu ventiliatoriai įsijungia tik esant virš 96 laipsnių ir išsijungia nukritus iki 95. Ar taip ir turėtų būti? Ar per vėlai įsijungia? Iš anksto ačiū už atsakymus
|
10 |
14-07-09 |
|
del koloneliu i auto
na nzn kas pas tave ten buvo per chalturkes gal tiesiog jau akumu sroves neuzteko kaip sakaiu pas mane jau kaip sakai ant gero bumso uzvestai masinai sviesos gesta bet groja svarei ir minusas nieko nekeistas, beto tai taip iseina kad ir nuo stipru reiktu minusa iki akumu vest? paprasciausia buna jobanu magu kurie tikrai daug sroves rija ir jai jau akuma arti mirties ir susijungi masinai daug elektros prietaisu tai ir magas isijungineja. nesupratau tavo parasimo kai antena isijungiu tai netaip sitos vietos nesupratau.
|
34 |
09-12-16 |
|
Padekit išsprest Problema Citron evasion 2,0 HDI
Matai man kol jis nebludija tai gerai bet prasuki degima jai jis sokineja neleidzia kurt variklis suka bet neledzia o jai vaziojant pradeda sokinet nuo 0 iki 90 tada gesta nu tai kaip suprantu tipa kad neuzvirtu kompas gesina varikli bet va snd nuejau uzkuriau saltas variklis pasoko iki 90 laipsniu ventiliatoriai isijunge ir suprask kaip nuori baisu net kur vaziot uzgesini salta o paskiau nesikuriai nu tai nu i nnnnx pabandysiu pakest temperaturos davikli O GAL ZINOT KUR JIS STOVI ???
|
33 |
13-10-25 |
|
Padekite issirinkti
Po avarijos keiciau visa prieki: radiatoriai, ventiliatoriai, slangos, bamperis, sparnai, kapotas, posparniai, dugnas (aisku viska gavau pigiau). Ir tai jau gaunasi nemaza suma. Tai kiek lieka 4 metam islaidu? ogi reguliariem keitimam: tepalam, filtram ir t.t. Palyginus su nesekminga man masina kuri buvo pries opeli (ford'as), tai gaunasi tikrai maziau. O prasuku per menesi apie 8k, nes darbas susijes su vairavimu ir cia tik per paskutinius 2 metus. Viso gaunasi per 4 metus apie 240k km.Pralekta tikrai daug...;DD
|
20 |
13-02-26 |
|
ventiliatoriai
taip visose auto jauciu nuo 1980 metu, tad manau viskas pas pati gerai, neprisigalvok bedu kuriu neturi
|
5 |
16-10-17 |
|
ventiliatoriai
tai taip iseina, kad viskas gerai reiskia elektronika neleidzia nes niera variklis karstas.
|
5 |
16-10-17 |
|
ventiliatoriai |
5 |
16-10-17 |
|
A4, WV B5, WV Golf 4
Panasios movos yra ir VW-Audi 1, 6-1, 9 dyzeliuose vw konkreciai nuo 94-2000m, ir visuose TDI V6 110-114-120-132kw. Maciau tema kaip zmgus pakeite puse masinos del 2, 5 V6 TDI variklio kaitimo, visus kiek imanoma daviklius, reles, termostata, vandens pompa...bet nedasuto...kad beda toje velnio nestoje movoje.Pakol susiprotejo, atejo laikas ir variklio galvas tikriknti Ziaurumas tas, kad vasara, kokioje pvz Prancuzijoje ar pan, kai karstis +27 kalnuose tunelyje gali tokia nesamone atsitikti, tai geriau manau apsidraust nuo bajeriu, maciau keleta uzvirusiu turistiniu vw buliuku oru ausinamu, tai ne koks vaizdelis, kai 20km ilgio tunelyje, ikalneje uzstrigi, patikek Maciau ir SE sostineje per kamscius ilgiausiame tunelyje uzkaitusi ne viena bmw. Laimingesni turbut y, kuriu bomboveziuose elektriniai ventiliatoriai ir davikliukas radike
|
12 |
15-04-29 |
|
Audi A3 salono šildymas
Sveiki, Jau buvo nemažai temų apie automobilio salono šildymo problemas. Tačiau keik perskaičius, neradau, kuri pilnai atsakytų į mano problemą. Taigi, variklis pašyla iki 90C gana greitai. Nuvažiavus 5 - 7km. Tačiau pečiukas pučia nepakankmai šiltą orą. Kartais nustačius ant 18 - 19 pučiamas gan šiltas oras. Jei nustatai ant HI pradeda pūst šaltą orą. Nors kartais ir važiuojant kelyje 100km/h dingsta šiltas oras ir ima pūsti šaltą. Vienam servise rekomendavo prasiplaut pečiuką. Na daug nesitikėjau, kad galėtų padėti, bet praploviau. Kažkokio pagerėjimo nebuvo. Visgi nėra taip, kad tik šaltą orą pūstų. Jei būtų užsikišęs tai visad šaltą orą pūstų. Bendrai paėmus karštis mažas. Antifrizo lygis normalus. Ką pastebėjau, kad įeinanti šlanga į pečiuką karšta (nors galėtų gal dar karštesnė būti?), o išeinanti nešyla. Sakyčiau oro kamštis, bet praplovimo metu tai turėjo išleist antifrizą ir vėl užpildyt. Tai kažin ar kamštis? Buvo prie kompo pajungę pažįstamas tai lyg ir temperatūrinis daviklis grybauja kažką. Ar gali būti jis? Gal ir termostatas kažkaip ne taip dirba? P.S. Jei klimo kontrolėj ECO neįjungtas tai ir šaltam variklyje įsijungia radijatoriaus ventiliatoriai. Čia normalu? Jei ECO įjunngtas berods nesisuka. Jei įjungi, kad pūstų į langus vėl įsijungia. Dėkui
|
1 |
15-12-31 |
|
jieskausi pirkti AR166JTD kas galite patarti ?
Nu 146 ir 166 pakaba skiriasi kaip diena ir naktis kainos originliu daliu irgi gerokai brangiau 166 - vien prieki sudeti visa originaliomis dalimis apie 1700lt, o dar kur galas - ji perdeti visa dar tiek pat, o pakabos 146 laiko gerokai ilgiau nei 166 turejau 5 alfas ir uzsiimam pakabu remontu jau 10 metu, aisku gali restauruoti pakaba - tada priekis ir galas kapitaliai tikrai tilpsi 2000lt plius gausi garantija. Elektrine dalis jautresne nei 146 - peciuku ventiliatoriai genda del gamyklines vienos klaidos kuria galima nesunkiai isspresti (naujas 500 lt; devetas 250 lt), prakiursta peciuko radiatoriai (devetas apie 150 lt), tada uzpila elektronika kuri stovi po jais, o ypac uzknisa kai pradeda vos vos leisti ir ant elektros po biski pila, pradeda durniuoti pirmiausia centrinis, skydelio ispejamosios lemputes ir salono apsvietimas, toliau bedu buna su gazo padeties davikliu nors tai retene beda, bet irgi pakeitimas ypatingai sudetingas o ir pati detale nauja kainuoja apie 2200 lt (deveta apie 250 lt), alkuninio veleno padeties davikliai daznai iseina, srauto matuokles irgi jautrus dalykas (jos jautrios faktiskai visoms naujoms masinoms, nauja apie 400 lt BOSCH, deveta apie 150 lt), ekologniai voztuvai irgi beda yra, jie daznai iseina, jei motoras 100kW tai nebeda - uzglusini ir dar geriau nei su veikianciu, nei 110kW jau ten sudetingiau, mes klaida ant skydelio, reikia tvarkyti - devetas ekologinis apie 200lt, variklai tai tikrai geri, nors turi jautru dalyka smagrati - devetas apie 800lt, naujas apie 2000lt, bet cia irgi jautri visu nauju masinu dalis, 1.9 JTD tos bedos neturi, bet 166 su tokiu motoru nebuvo. PATARIMAS - nepirk 166 neprijunges prie kompiuterio, t.y. nepadares profesionalios diagnostikos, kuri parodytu oro srauto matuokles darba, turbinos darba, purkstuku darba ir t.t. - varyk tik pas rimta diagnostika, nes bet koks grybas gali pazeti sakys klaidu nemeta, o tai kad matuokle jau nesamoningai ora skaiciuoja nematys, reikia suprasti ten rodomus skaiciukus pvz. oro srauto matuokle turi rodyti ant laisvu berods 150g, o gerai uzgazavus virs 800g, o jei rodys blogus skaicius kompas gedimo nerodys, o nukentes siuo atveju trauka ir kuro sanaudos, nors ir nedaug ir kas be ko patikrink pakaba pas tos srities profus, nes pvz T.A. nemato puse gedimu pakabos, nes alfa 166 tikrinama pakelta, nes nuleistai nesigirdi jokiu bedu nei tikrinnan, nei vaziuojant per duobes. ir dar butinai patikrink rida - nes gali atrodyti ledine, o buti su 400000km jau, diagnostika darant nevisi gali pamatyti originalia rida, bet faktiskai visi pamato ar jinai sukta ar ne. Ypatingai ridas atsukineja italai ir prancuzai, ypac jei masina paimta ne is savininko, o is pirikupo uzsienyje. Tai va jei diagnostika parodys nuli klaidu, visi mazgai elektriniai veikia gerai, rida neliesta, pakaba be jokiu bedu - tai imk dziaukis, beje kompiuterine diagnostika gali parodyti net akumuliatoriaus bukle, turi buti ijungus ilgas sviesas ir peciuko ventiliatoriu pastovi itampa 12, 6 - 12, 8, jei krenta labai greitai itampa pvz po keliu sekundziu berodo 11, 5 ir pan, o uzkurinejant parodo isvis 9 tada vadinasi akumuliatoriui jau arteja paskutinioji, taipogi atkreipk demes i kondicionieriaus sistema ar joje yra freono - nebuvimas rodo tik tai, kad sistema nesandari, jei taip yra tai netiek brangus remontas kiek brangus gedimo atradimas - pvz jei prakiures kondicionieriaus salono radiatorius kuris stovi po panele, o leidzia tokiu greiciu kad tik per menesi iseina (sistemoje spaudimas turi buti 14-16 bar.), ir salono oro apytakos sklende - jei ten rodys klaida 99% kad neskelndes varikliukas sugedes o suluzus sklende - ten jau as ismasciau kaip sutvarkyti, bet darbo nemazai. Tai tiek, gal pagelbejau kazkiek.
|
14 |
10-12-12 |